Balın tüm sofraların vazgeçilmezi olması için büyük yatırımlar yaparak Türkiye’ye kazandıran Aliağa Organize Sanayi Bölgesi’nde (ALOSBİ) kurulu olan Ege Bal, yeni ürünlerle ihracat pazarını daha da büyüterek ülkesine daha çok katma değer kazandırmak için çalışıyor. Çocukların sağlıksız katkı maddeleri içeren şekerlemelerden uzaklaşarak en sağlıklı besinlerden birisi olan balı sevmesi için yeni bir konsept üzerine çalıştıklarını belirten Ege NKM Yönetim Kurulu Başkanı Nedim Kalpaklıoğlu, “Balı yepyeni bir paketleme konseptiyle pazara sürerek çocuklarımızın vazgeçilmezi yapmak için uzun zamandır çalışıyorduk. Şu anda bu çalışmalarımızın sonuna geldik. Çok kısa zamanda piyasaya süreceğimiz yeni ürünümüz, çocukların elinden düşmeyecek” dedi.
Şirketin kuruluş aşamasından itibaren ihracata da büyük önem verdiğini belirten Kalpaklıoğlu, “Şu ana kadar 38 ülkeye ihracat yaptık. Özellikle Çin ve Japonya bizim için çok önemli. Avrupa’da çam balı çok seviliyor fakat biz bunu ihracat olarak yeni pazarlarda yeterli tanıtımını yapamadık. Biz, çam balının da dünya pazarında tanıtımını artırmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz” diye konuştu. Kalpaklıoğlu ayrıca Ege Zeytinyağı markası altında zeytinyağı üretimi ve ihracatı da yaptıklarını ifade ederek, bu alanda da bilhassa ihracata çok önem verdiklerini kaydetti.
EGE NKM HAKKINDA
Ege NKM Gıda San. ve Tic. A.Ş., Ege Bölgesi'nin en değerli iki ürünü olan bal ve zeytinyağını başta Avrupa ve ABD olmak üzere tüm dünyaya ihraç etmek hedefiyle 1996 yılında kuruldu ve daha sonra ürünlerine marka değeri katmanın bilinciyle 'Ege' markası ile yoluna devam etme kararı aldı. Bugün Egebal, Türkiye'nin yurtdışına en çok ihracat gerçekleştiren bal markası ile modern tesislerinde yüksek kalite ve tam güvenlik anlayışıyla paketleme yapıyor. |